Ви є тут

Підготовка майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшокласницями.

Автор: 
Батіщева Марина Робертівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000978
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
Перелік умовних скорочень . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Розділ 1. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу . . . . . . . . . .
1.1.Проблема підготовки майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу в педагогічній теорії . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2.Сутність підготовки майбутнього вчителя фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшокласницями . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3.Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшокласницями . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки до
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Розділ 2. Експериментальна перевірка педагогічних умов підготовки майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу зі старшокласницями . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1.Діагностика готовності майбутніх учителів фізичної культури до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу з дівчатами-старшокласницями . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Зміст, форми і методи підготовки студентів до проведення оздоровчої гімнастики та фітнесу зі старшокласницями . . . . . .
2.3.Організація та основні результати дослідження . . . . . . . . . . . . . .Висновки до
розділу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Загальні висновки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Додатки . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Список