Ви є тут

Організаційно-педагогічні умови застосування освітньо-наукового порталу в системі екстернатної підготовки фахівців у технічному університеті

Автор: 
Калюжна Таїсія Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001586
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
СПИСОК СКОРОЧЕНЬ .
ВСТУП
РОЗДІЛ I
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИЩІЙ ТЕХНІЧНІЙ ШКОЛІ1.1. Проблеми і досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі вищої технічної школи.1.2. Педагогічна концепція дистанційного доступу до навчально-наукових ресурсів при екстернатній підготовці фахівців у технічному університеті1.3. Аналітичний огляд організації системи екстернатного навчання.Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ II
МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕКСТЕРНАТНОЇ ФОРМИ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ 2.1. Формування інноваційної моделі безперервної фахової освіти у контексті Болонського процесу2.2. Соціально-педагогічні проблеми, що впливають на якість освітніх послуг у системі екстернатної підготовки.2.3. Організація навчального процесу екстернів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій .Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ III
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ОСВІТНЬО-НАУКОВОГО ПОРТАЛУ У СИСТЕМІ ЕКСТЕРНАТНОЇ ПІДГОТОВКИ3.1. Обґрунтування функціональних можливостей порталу та методологія формування інформаційного контенту.3.2. Організаційний і програмно-методичний супровід порталу3.3. Організація і проведення педагогічного експерименту.Висновки до третього
розділуВИСНОВКИДОДАТКИ .СПИСОК