Ви є тут

Самоактуалізація студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації в процесі професійної підготовки.

Автор: 
Соломка Тамара Миколаївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U002005
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
1.1. Самоактуалізація особистості як предмет психологічного дослідження
1.2.Проблеми та особливості професійної підготовки студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації у контексті їх самоактуалізації
1.3. Концептуальна модель самоактуалізації студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації в процесі професійної підготовки .
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 1.
РОЗДІЛ 2. ЕМПІРИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
2.1. Завдання, методи та організація констатувального етапу дослідження.
2.2. Особливості самоактуалізації студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації в процесі професійної підготовки.
2.3.Стратегії самоактуалізації студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації в процесі професійної підготовки.
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ .
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ САМОАКТУАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ АГРАРНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
3.1.Організація та методичне забезпечення формувального експерименту.
3.2. Програма оптимізації процесу самоактуалізації студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації під час професійної підготовки.
3.3. Аналіз результатів експериментального впровадження програми оптимізації процесу самоактуалізації студентів вищих аграрних навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації під час професійної підготовки
ВИСНОВКИ ДО
РОЗДІЛУ 3. ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК