Ви є тут

Формування пізнавального інтересу учнів 7-9 класів у процесі навчання предметів природничо-математичного циклу за комп'ютерної підтримки

Автор: 
Житєньова Наталя Василівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002197
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ
Теоретичні питання формування пізнавального інтересу учнів за комп'ютерної підтримки
1.1. Пізнавальний інтерес як актуальна психолого-педагогічна проблема
1.2. Розкриття сутності поняття "комп'ютерна підтримка"
1.3. Обґрунтування способів формування пізнавального інтересу учнів - класів у процесі вивчення природничо-математичних дисциплін за комп'ютерної підтримки
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
Експериментальна перевірка способів формування пізнавального інтересу учнів за комп'ютерної підтримки
2.1. Загальні питання організації та проведення експерименту
2.2. Визначення та аналіз вихідних даних для оцінки рівня сформованості пізнавального інтересу, та якості знань
2.3. Методико-дидактична підтримка впровадження запропонованих способів формування пізнавального інтересу школярів у практику навчання
2.3.1. Застосування мультимедійної презентації об'єкта вивчення на етапі подання навчального матеріалу
2.3.2. Організація роботи учнів з інтерактивною комп'ютерною моделлю об'єкта вивчення на етапі засвоєння навчального матеріалу
2.3.3. Використання електронних ресурсів для постановки задач на реальних ситуаціях і даних на етапі закріплення навчального матеріалу
2.3.4. Комплексне впровадження способів формування пізнавального інтересу
2.4. Аналіз результатів експериментального дослідження
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК