Ви є тут

Дидактичні ігри як засіб активізації навчання фізики в основній школі

Автор: 
Пішенко Олександр Вікторович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U002934
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.…………………………………………….……………………………
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ПІД ЧАС НАВЧАННЯ
ФІЗИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ……
1.1. Психолого-педагогічні аспекти розвитку творчої особистості…….…
1.2. Значення гри у формуванні особистості учня під час вивчення курсу
фізики……………….………………………………………………………
1.3. Дидактична гра як засіб організації та активізації пізнавальної
діяльності……….………………………………………………………….
Висновки до першого
розділу…….………………………………………
РОЗДІЛ МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР ЯК ЗАСОБУ АКТИВІЗАЦІЇ
ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ В ОСНОВНІЙ ШКОЛІ……………………………………………
2.1. Педагогічний потенціал гри та перспективи її використання……
2.2. Методичні вимоги до використання дидактичних ігор….………
2.3. Особливості використання інтелектуальних дидактичних ігор на
уроках фізики …………………….…………………………………………
2.3.1. Класифікація дидактичних ігор……………….…………………
2.3.2. Класифікація дидактичних комп’ютерних ігор.…………………
2.4. Особливості організації інтелектуальних дидактичних ігор у
позаурочний час для учнів основної школи ………………………….…
2.5. Використання комп’ютера в основній школі як засобу навчання….
2.6. Дизайн комп’ютерних ігор як засіб формування в учнів позитивних
моральних рис…………………………………………………….…………
2.7. Практика використання дидактичних комп’ютерних ігор з метою
активізації пізнавальної діяльності учнів………………………………
2.7.1. Дидактичні комп’ютерні ігри на уроках вивчення нового
матеріалу…………………………………………………………….….
2.7.2. Формування вмінь та навичок на уроках засобами дидактичних
комп’ютерних ігор……………………………………….………….…
2.7.3. Узагальнення та систематизація знань за допомогою дидактичних
комп’ютерних ігор……………………….………………………….…
2.7.4. Використання дидактичних комп’ютерних ігор в позаурочний час
та з метою пропедевтики ………………….………………………….
Висновки до другого
розділу…………………………………………….
РОЗДІЛ ОРГАНІЗАЦІЯ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРИМЕНТУ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ДИДАКТИЧНИХ
КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР…
3.1. Методика та організація педагогічного експерименту….………….
3.2. Результати експериментального навчання……………………….
Висновки до третього
розділу…………….………………………………
ВИСНОВКИ……….….………………………………………………….….
СПИСОК