Ви є тут

Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра.

Автор: 
Шопіна Марина Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003165
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Творчий потенціал молодшого школяра як психолого-педагогічна
проблема.
1.1.
Розгляд психічного розвитку, трудової і учіннєвої діяльності молодшого школяра,
а також формування особистості дитини молодшого шкільного віку.
1.2.
Розвиток творчого потенціалу молодшого школяра засобами образної символіки.
1.3.
Умови формування впливу творчого потенціалу на навчальну успішність молодших
школярів.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. Психологічні особливості розвитку творчого потенціалу в сучасній
школі.
2.1.
Програма методик розвитку творчого потенціалу дитини молодшого шкільного віку
засобами образної символіки.
2.2.
Обґрунтування і підбір діагностичних методик за проблемою становлення творчого
потенціалу молодшого школяра.
2.3.
Проведення та інтерпретація результатів констатувального експерименту за
проблемою розвитку творчого потенціалу дитини молодшого шкільного віку.
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3. Формування творчого потенціалу дитини молодшого шкільного віку
засобами образної символіки.
3.1.
Проведення формувального експерименту.
3.2.
Результати психорозвивальної роботи з розвитку творчого потенціалу молодшого
школяра.
3.3.
Порівнювальний аналіз проведених досліджень.
Висновки до третього
розділу.
ВИСНОВКИ
СПИСОК