Ви є тут

Проблема змісту освіти в педагогічній спадщині вчених-істориків Слобожанщини другої половини ХІХ - початку ХХ століття

Автор: 
Петренко Наталія Володимирівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U003187
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ В ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ ВЧЕНИХ-ІСТОРИКІВ
СЛОБОЖАНЩИНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ
1.1. Визначення парадигми змісту освіти в педагогічній спадщині
вчених-істориків Слобожанщини досліджуваного періоду
1.2. Характеристика змісту освіти в творчому доробку істориків-науковців
Слобожанщини другої половини ХІХ – початку ХХ століття
1.3. Особливості поглядів учених-істориків Слобожанщини досліджуваного періоду
щодо формування змісту історичної освіти.
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ІДЕЙ УЧЕНИХ-ІСТОРИКІВ СЛОБОЖАНЩИНИ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ
ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ
2.1. Практичні рекомендації учених-істориків Слобожанщини щодо формування
змісту історичної освіти та реалізація їхніх ідей у практиці викладання
історичних дисциплін.
2.2. Методичне забезпечення змісту освіти в педагогічній практиці
істориків-науковців Слобожанщини другої половини ХІХ – початку ХХ століття
2.3. Просвітницька діяльність учених-істориків Слобожанщини досліджуваного
періоду
2.4. Шляхи реалізації ідей учених-істориків Слобожанщини другої половини ХІХ -
початку ХХ століття щодо формування змісту освіти в практику сучасних середніх
та вищих навчальних закладів
Висновки до
розділу
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК