Ви є тут

Виховання відповідальності у дітей шестирічного віку у взаємодії сім'ї та школи

Автор: 
Стаднік Надія Вікторівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U004673
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
Вступ
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ В ДІТЕЙ ШЕСТИРІЧНОГО
ВІКУ В ПРОЦЕСІ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ
1.1. Відповідальність як базова моральна якість особистості
1.2. Особливості дітей шестирічного віку в контексті виховання відповідальності
1.3. Проблема взаємодія сім’ї та школи в сучасній педагогічній теорії і
практиці
.
Висновки до першого
розділу
.
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ВИХОВАНОСТІ В УЧНІВ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ
ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
.
2.1. Методика констатувального етапу експерименту
2.2. Констатувальний етап експерименту та його результати
Висновки до другого
розділу
.
РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ ВИХОВАННЯ В УЧНІВ ШЕСТИРІЧНОГО ВІКУ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У
ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ
3.1. Педагогічні умови оптимізації виховання відповідальності в шестирічних
першокласників
.
3.2. Зміст і процедура формувального етапу експерименту .
3.3. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботи .
Висновки до третього
розділу
.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
.
ДОДАТКИ
СПИСОК