ЗМІСТ
ВСТУП…………………………………………………………………….
РОЗДІЛ І
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ ТА ПІДГОТОВКА ДО ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЇ
ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
1.1.
Фізичне виховання молодших школярів в освітній системі початкової
школи…………………………………………………………
1.2.
Учитель початкових класів як суб’єкт педагогічної діяльності……….
1.3.
Складові компоненти підготовки вчителя початкових класів до фізичного виховання
учнів……………………………………………….
Висновки до І
розділу……………………………………………………
РОЗДІЛ ІІ
ДІАГНОСТИКА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ФІЗИЧНОГО
ВИХОВАННЯ УЧНІВ
2.1.
Методи та організація дослідження…………………………………….
2.2.
Аналіз змісту професійної підготовки вчителя початкових класів до фізичного
виховання учнів……………………………………………….
2.3.
Компоненти, критерії та рівні готовності майбутніх учителів початкових класів
до фізичного виховання учнів………………………
2.4.
Стан готовності майбутніх учителів початкових класів до фізичного виховання
учнів………………………………………………………….
Висновки до ІІ
розділу…………………………………………………
РОЗДІЛ ІІІ
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ФІЗИЧНОГО
ВИХОВАННЯ УЧНІВ
3.1.
Обґрунтування моделі підготовки майбутніх учителів початкових класів до
фізичного виховання учнів……………………………………
3.2.
Методика формувального експерименту………………………………
3.3.
Аналіз результатів формувального експерименту…………………….
Висновки до ІІІ
розділу…………………………………………………
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ………………………………………………
СПИСОК
- Київ+380960830922