Ви є тут

Методика застосування модульно-рейтингової технології навчання правознавства учнів 9-го класу

Автор: 
Киричук Анжела Станіславівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005108
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ…………………………………………
ВСТУП………………………………………………………………………….
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ МОДУЛЬНО-РЕЙТИНГОВОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ
ТЕХНОЛОГІЇ…………………………
1.1. Модульно-рейтингова технологія навчання у психолого-педагогічній та
методичній літературі…………………….
1.2. Аналіз навчально-методичного забезпечення шкільного курсу «Основи
правознавства»……………………………………………………
1.3. Методичні умови застосування модульно-рейтингової технології навчання
правознавства у загальноосвітній школі
Висновки до
розділу ……………………………………………
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ……
2.1. Експериментальна методика застосування модульно-рейтингової технології
навчання правознавства……………………………………….
2.2. Організація та проведення педагогічного експерименту………
2.3. Хід та результати педагогічного експерименту….…………………
Висновки до
розділу ……………………………………………
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………….
ДОДАТКИ………………………………………………………………………
СПИСОК