Ви є тут

Методика тестування рівня сформованості мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів у говорінні французькою мовою.

Автор: 
Українська Ольга Олексіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U005664
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТЕСТУВАННЯ РІВНЯ
СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ У ГОВОРІННІ
ФРАНЦУЗЬКОЮ МОВОЮ
1.1. Підходи до тестування рівня сформованості мовленнєвої
компетенції майбутніх викладачів у говорінні
1.2. Структура та типи тестових завдань для визначення рівня сформованості
компетенції у говорінні
1.3. Методичні принципи тестування рівня сформованості
мовленнєвої компетенції майбутніх викладачів у говорінні
Висновки до
Розділу
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕСТУВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ
КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ У ГОВОРІННІ ФРАНЦУЗЬКОЮ МОВОЮ
2.1. Вимоги до рівня сформованості мовленнєвої компетенції
майбутніх викладачів у говорінні
2.2. Комплекси тестових завдань для визначення рівня
сформованості компетенції майбутніх викладачів
у говорінні французькою мовою
2.3. Шкали оцінювання рівня сформованості мовленнєвої
компетенції майбутніх викладачів у говорінні французькою мовою
Висновки до
Розділу
РОЗДІЛ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИПРОБУВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМПЛЕКСІВ ТЕСТОВИХ
ЗАВДАНЬ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ
ВИКЛАДАЧІВ У ГОВОРІННІ ФРАНЦУЗЬКОЮ МОВОЮ
3.1. Організація і результати експериментального випробування комплексів
тестових завдань для визначення рівня сформованості компетенції майбутніх
викладачів у говорінні французькою мовою
3.2. Методичні рекомендації щодо використання методики
тестування говоріння
Висновки до
Розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК