ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………….……………
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади формування духовних цінностей
старшокласників засобами мистецтва
1.
Проблема формування духовних цінностей особистості у філософській,
психолого-педагогічній літературі
1.
Зміст та особливості процесу формування духовних цінностей сучасних
старшокласників
1.
Мистецтво як засіб формування духовних цінностей старшокласників
.
Висновки до
розділу ……………………………………………
Розділ 2. Дослідно-експериментальна перевірка педагогічних умов формування
духовних цінностей старшокласників засобами мистецтва
2.
Аналіз реальної практики формування духовних цінностей старшокласників
……………………………….
2.
Обґрунтування та експериментальна перевірка педагогічних умов формування
духовних цінностей старшокласників засобами мистецтва ……………………
2.
Результати дослідно-експериментальної роботи .
Висновки до
розділу ……………………………………………
Висновки …………………………………………
Додатки ……………………………………………………………….
Список
- Київ+380960830922