Ви є тут

Українська фортепіанна школа ХХ століття у контексті розвитку теорії і практики музичної освіти

Автор: 
Гуральник Наталія Павлівна
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000054
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ.
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ФОРТЕПІАННОЇ ШКОЛИ
1. 1. Феномен "школа" як предмет науково-теоретичного
аналізу. Контекстність змісту та структура.
1. 2. Філософські підходи до обґрунтування основних концепцій
розвитку фортепіанної школи в Україні ХХ століття.
1. 3. Культурноосвітні аспекти національної школи.
1. 4. Зміст поняття "школа" в музичній педагогіці
1. 4. 1. Обумовленість цього поняття в теорії загальної
педагогіки і музичній галузі.
1. 4. 2. Українська фортепіанна школа як науково-педагогічне явище.
1. 5. Музичноосвітній контекст фортепіанної школи
1. 6. Категоріальні та функціональні компоненти фортепіанної
школи
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.
ІСТОРИЧНІ КОНТЕКСТИ РОЗВИТКУ ФОРТЕПІАННОЇ ШКОЛИ
В УКРАЇНІ ХХ СТОЛІТТЯ
2. 1. Аналіз культурно-історичних періодів у контексті
педагогічної думки та музичної історіографії
2. 2. Періоди загального розвитку музичної освіти в
науково-педагогічних дослідженнях.
2. 3. Періодизація в українській фортепіанній школі
2. 3. 1. Періоди в історії музичної освіти 2. 3. 2. Тенденції та закономірності розвитку УФШ
2. 4. Педагогічні ідеї видатних осіб української фортепіанної школи.
Висновки до другого
розділу.
РОЗДІЛ 3.
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОГРЕСИВНОГО РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ ФОРТЕПІАННОЇ ШКОЛИ
3. 1. Школотворчі чинники
3. 1. 1. Інтелектуально-творчий потенціал піаністів
3. 1. 2. Педагогічні технології в теорії оволодіння фортепіано
3. 2. Освітні парадигми фортепіанної школи.
3. 3. Педагогічні засади музичної освіти .
3. 4. Принципи розвитку фортепіанної школи у контексті музичної освіти. Структура УФШ
3. 5. Генеалогічні структури знакових для української музичної
освіти педагогічних шкіл
Висновки до третього
розділу
РОЗДІЛ 4.
НАУКОВЕ УЗАГАЛЬНЕННЯ СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРАКТИЦІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ
4. 1. Динаміка трансформації змісту фортепіанного навчання в
музичноосвітніх програмах ВНЗ
4. 2. Застосування сучасних методико-технологічних
новацій
4. 3. Засоби осучаснення музичної освіти у фортепіанному навчанні.
4. 4. Стратегія національної музичної освіти в умовах розвитку
євроінтеграційних процесів
Висновки до четвертого
розділу
РОЗДІЛ 5.
ШЛЯХИ ПРОГРЕСИВНОГО РОЗВИТКУ ФОРТЕПІАННОЇ ШКОЛИ УКРАЇНИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ
5. 1. Визначення школотворчих уявлень у сучасному
педагогічному досвіді.
5. 2. Застосування кредитно-модульної технології
5. 3. Поглиблення педагогічно-технологічної компетентності
піаністів
5. 4. Усвідомлення інтеграційних процесів у фортепіанному
навчанні
5. 5. Особистісна зорієнтованість у набутті власного стиля
реалізації інтелектуально-творчого потенціалу піаніста.
Висновки до п'ятого
розділу
ВИСНОВКИ
СПИСОК