Ви є тут

Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики

Автор: 
Спірін Олег Михайлович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0509U000238
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ
1.1. Методологічні засади розвитку сучасної системи вищої освіти
1.1.1. Особливості та тенденції розвитку освітніх систем в умовах переходу до нового інформаційного суспільства
1.1.2. Цілі та завдання Болонського процесу
1.2. Основні поняття та характеристики кредитних систем навчання
1.2.1. Залікові кредитні системи навчання
1.2.2. Накопичувальні кредитно-модульні системи
1.2.3. Перспективи розвитку сучасних кредитних систем
1.3. Психолого-педагогічні передумови організації навчального процесу за кредитними технологіями
1.3.1. Дидактичні засади організації навчального процесу
1.3.2. Індивідуальні особливості суб'єктів навчання
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
2.1. Основи моделювання кредитно-модульної системи
2.1.1. Декларативна модель
2.1.2. Процедурний підхід
2.1.3. Модель спільного європейського освітнього проекту
2.2. Особливості проектування кредитно-модульної системи на різних рівнях організації навчального процесу
2.2.1. Основні завдання ректорату, факультету, кафедри
2.2.2. Моделювання дидактичної технології викладачем
2.2.3. Координація навчальної діяльності студентів
2.3. Проектування системи залікових кредитів
2.3.1. Залік (перезарахування) освітніх кредитів
2.3.2. Накопичення залікових кредитів
2.4. Моделювання ступеневої підготовки фахівців
2.4.1. Компетентнісний підхід
2.4.2. Ступені та кваліфікації
2.4.3. Вимоги до проектування освітніх стандартів
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. МЕТОДИЧНА СИСТЕМА БАЗОВОЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ ТЕХНОЛОГІЄЮ
3.1. Мета і завдання фахової підготовки
3.2. Зміст підготовки майбутнього вчителя інформатики
3.2.1. Компетентності вчителя інформатики
3.2.2. Особливості програми базової фахової підготовки
3.3. Методичні особливості інтеграції кредитно-модульної технології в навчальний процес
3.3.1. Конструювання технології навчання викладачем
3.3.2. Особливості використання форм і методів навчання
3.3.3. Запровадження модулів та залікових кредитів
3.3.4. Рейтингове оцінювання навчальної діяльності
3.4. Засоби побудови і реалізації індивідуальних траєкторій підготовки майбутніх фахівців
3.4.1. Різнорівневий розподіл змісту навчального матеріалу
3.4.2. Індивідуальний навчальний план студента
3.4.3. Інформаційно-комунікаційні засоби
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 4. ОРГАНІЗАЦІЯ, ПРОВЕДЕННЯ І РЕЗУЛЬТАТИ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
4.1. Аналіз стану підготовки вчителя інформатики
4.2. Організація педагогічного експерименту
4.3. Проведення та аналіз результатів педагогічного експерименту
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
Додаток А. Логічно-структурна матриця освітнього проекту за програмою ТЕМПУС-ТАСІС
Додаток Б. Дисципліни галузевих стандартів вищої освіти, що визначають зміст підготовки вчителя інформатики
Додаток В. Зразки навчально-методичних матеріалів залікового модуля "Основи алгоритмізації та процедурного програмування"
В.1. Опис залікового модуля
В.2. Приклад розподілу теоретичних і практичних завдань у змістовому модулі "Масиви даних"
Додаток Д. Орієнтовний навчальний план підготовки вчителя інформатики за поєднанням напрямів "6. Математика" та "6. Інформатика"
Додаток Е. Матеріали для опитування щодо ходу та результатів впровадження кредитно-модульної системи навчання
Додаток Ж. Зразок комплексного індивідуального завдання для оцінювання окремих компонентів системи професійно-спеціалізованих компетентностей вчителя інформатики
Додаток З. Таблиці проміжних і допоміжних даних для аналізу результатів педагогічного експерименту
СПИСОК