Ви є тут

Професійно-економічна підготовка майбутніх учителів у вищих навчальних закладах

Автор: 
Падалка Олег Семенович
Тип роботи: 
Дис. докт. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3509U000319
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
ВСТУП
…………
РОЗДІЛ 1. ФІЛОСОФСЬКО-ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОФЕСІЙНО-
ЕКОНОМІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА ….
1. Філософські засади професійно-економічної підготовки вчителя…….
1. Особливості сучасної економічної освіти та
виховання.
1. Дослідження теоретичних аспектів духовності у професійному розвитку
особистості вчителя……………………………………………….……
1. Стан розвитку професійного мислення майбутніх учителів.…………
1. Формування економічного мислення у
студентів.….
Висновки до першого
розділу………………………………………………
РОЗДІЛ 2. ДИДАКТИЧНІ АСПЕКТИ У ФАХОВІЙ
ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛЯ………………………………
2. Вплив технологій на професійну підготовку особистості ……………
2. Інтенсивні освітні технології у навчальному процесі………
2. Ефективність рефлексивно-інноваційних
технологій.…
2. Зміст особистісно орієнтованих технологій .……………….
2. Технологія управління розвитком професійного мислення студентів
Висновки до другого
розділу
………
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ
ПРОФЕСІЙНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
СПЕЦІАЛІСТІВ……………
3. Концептуальні основи педагогічних технологій у навчальному процесі
……………………………………………………………………………………
3. Сучасні технології у процесі вивчення комп’ютерної
техніки.……………………….
3. Технології управління розвитком пізнавальної активності студентів.
3. Технологія використання професійної спрямованості
дидактичного процессу.………………………………
3. Формування культурологічних поглядів студентів
у позааудиторній діяльності….………………………….………
3. Система формування педагогічної культури майбутніх
учителів……………….……………………………………………………….
Висновки до третього
розділу.…….
РОЗДІЛ 4. ЗАГАЛЬНА ЛОГІКА ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ДОСЛІДНО-
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА ………………………………
4. Ефективність педагогічних технологій
у навчальному
процесі………………………
4. Основні положення методики дослідження професійно-економічної підготовки
майбутнього
вчителя….
4. Особливості технології управління професійно-економічною підготовкою
майбутніх фахівців…….……………………………………….
4. Процес формування професійно-економічних
знань у студентів………………………………………………….…………
4. Технологія формування професійних якостей студентів
у позааудиторній діяльності…………………………………
Висновки до четвертого
розділу……………………………………………
ВИСНОВКИ……………
СПИСОК