Ви є тут

Формування економічної моделі стратегічного управління туристичним підприємством

Автор: 
Білецька Ірина Мирославівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001777
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТУРИСТИЧНОЇ ГАЛУЗІ
1.1. Становлення сучасної концепції стратегічного управління підприємством.
1.2. Особливості стратегічного управління підприємствами туристичної галузі
1.3. Теоретичні підходи до побудови моделей стратегічного управління.
Висновки до
розділу 1
РОЗДІЛ 2. МОНІТОРИНГ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ
2.1. Роль туризму в економічному розвитку сфери підприємництва країни та регіону
2.2. Стратегічний аналіз діяльності підприємств туристичної галузі
2.3. Оцінка стратегічних пріоритетів українських туристичних підприємств.
Висновки до
розділу 2
РОЗДІЛ 3. ПОБУДОВА МОДЕЛІ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ ТУРИСТИЧНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ ТА ВИЗНАЧЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
3.1. Стратегічне управління вибором конкурентної позиції підприємства.
3.2. Економічна модель стратегічного управління туристичним підприємством.
3.3. Оцінка ефективності реалізації моделі стратегічного управління туристичним підприємством
Висновки до
розділу 3
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК