Ви є тут

Адаптація маркетингової товарної стратегії до нових умов господарювання (на прикладі швейних підприємств)

Автор: 
Ковальчук Світлана Олександрівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U001798
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ:
ВСТУП . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ
МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ТА ЇЇ АДАПТАЦІЇ
ДО НОВИХ УМОВ ГОСПОДАРЮВАННЯ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Маркетингова товарна стратегія в системі стратегій
підприємства . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2. Сутність та основні напрями адаптації маркетингової товарної
стратегії до нових умов господарювання . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3. Науково-методичне забезпечення формування ринкової
та товарної підстратегій та їх адаптації до умов ринку. . . . . . . .
Висновки за
розділом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВИХ ТОВАРНИХ СТРАТЕГІЙ
ШВЕЙНИХ ПІДПРИЄМСТВ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Аналіз стану та тенденцій розвитку швейної промисловості
України . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Ідентифікація маркетингових товарних стратегій провідних
стратегічних груп виробників одягу . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Оцінка ефективності маркетингових товарних стратегій
швейних підприємств . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Висновки за
розділом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АДАПТАЦІЇ
МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ СТРАТЕГІЇ ДО УМОВ РИНКУ . .
3.1. Методика оцінки відповідності маркетингової товарної
стратегії умовам ринку . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2. Адаптація асортиментної стратегії та стратегії зростання . . . .
3.3. Обґрунтування напрямів вдосконалення маркетингових
товарних стратегій шляхом їх адаптації до умов ринку . . . . . .
Висновки за
розділом . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ВИСНОВКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
ДОДАТКИ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
СПИСОК