Ви є тут

Підприємницькі засади розвитку сільського туризму

Автор: 
Костриця Микола Миколайович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U002130
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
ВСТУП
Розділ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ ЯК ФОРМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
1.1.Роль підприємництва у забезпеченні сільського розвитку1.2.Сільський туризм як форма підприємництва1.3.Системний контекст розвитку сільського туризму.Висновки до
розділу 1.
Розділ 2.ПЕРЕДУМОВИ І ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО СЕРЕДОВИЩА В СІЛЬСЬКОМУ ТУРИЗМІ
2.1.Форми та передумови розвитку сільського туризму.2.2.Кількісні та якісні параметри оцінки розвитку сільського туризму.
2.3.Перешкоди становлення сільського туризму як форми підприємництва
Висновки до
розділу 2
Розділ 3.СТРАТЕГІЧНІ НАПРЯМИ РОЗВИТКУ СІЛЬСЬКОГО ТУРИЗМУ ЯК ФОРМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
3.1.Напрями диверсифікації сільського туризму3.2.Інституційні важелі структуризації туристичного підприємництва в сільській місцевості
3.3.Кластерна модель реалізації стратегії партнерства у сільському туризмі.
Висновки до
розділу 3.ВИСНОВКИСПИСОК