ЗМІСТ
 Стор.
 Вступ -
Розділ І. Теоретичні основи розгляду проблеми педагогічних 
змін у діяльності загальноосвітніх шкіл України 
(- рр.)
	1.1. Ступінь наукової розробки проблеми дослідження -
1.2. Соціально-економічні та політичні чинники змін у -
 системі освіти України - рр.
Висновки до 
розділу І -
Розділ ІІ. Зміни концептуальних засад у діяльності
 загальноосвітніх шкіл України
2.1. Інноваційні ідеї українських педагогів щодо необхідності
змін у навчально-виховному процесі загальноосвітніх шкіл 
України 	 -
2.2. Вплив розв'язання мовної проблеми на діяльність загально-
 освітніх шкіл України 	 -
Висновки до 
розділу ІІ -
Розділ ІІІ. Досвід упровадження педагогічних змін у 
 навчально-виховний процес загальноосвітніх шкіл 
 України (- рр.)
3.1. Організаційні зміни в структурі загальноосвітніх шкіл 
 України 	 -
3.2. Зміни у навчально-виховному процесі шкіл України -
3.3. Роль закладів підвищення кваліфікації вчителів у 
 зростанні ефективності діяльності загальноосвітніх 
 шкіл України -
 Висновки до 
розділу ІІІ 	 -
 Висновки -
 Список
- Киев+380960830922