ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ
1.1. Cутність, структура й місце стратегічної компетенції в компетентнісній ієрархії вітчизняної освіти
1.2. Науковий аналіз поняття "стратегії оволодіння іноземною мовою"
1. Структура іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції учня як суб'єкта вивчення іноземної мови
1.4. Модель готовності вчителя до формування в учнів середньої загальноосвітньої школи іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ
2.1. Програма експериментальної роботи з підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції
2.2. Аналіз стану готовності вчителя до формування в учнів іншомовної стратегічної компетенції (результати констатувального етапу експерименту)
2.3. Технологія підготовки майбутнього вчителя до формування в учінв іншомовної стратегічної компетенції
2.4. Аналіз результатів формувального етапу експерименту
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Киев+380960830922