ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ СВІТОГЛЯДНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЯВИЩ РАЦІОНАЛЬНОГО ТА
ІРРАЦІОНАЛЬНОГО У ГАЛУЗІ УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
1.1. Філософський сенс концепту «раціональне та ірраціональне в управлінні
навчальним закладом»
1.2. Управління навчальним закладом як система організаційної діяльності
учасників навчально-виховного процесу
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ РАЦІОНАЛЬНОГО ТА ІРРАЦІОНАЛЬНОГО В УПРАВЛІННІ
НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ
2.1. Феномени раціонального та ірраціонального в загальному контексті
філософського знання
2.2. Раціональне та ірраціональне в управлінні навчальним закладом
2.3. Саморегуляція соціального організму навчальної форми як інтегративний
механізм взаємодії раціонального і ірраціонального на корпоративному рівні
Висновки до другого
розділу
ВИСНОВКИ
Список
- Киев+380960830922