Вы здесь

Підвищення керованості та стійкості руху автомобілів категорії М1.

Автор: 
Григрашенко Олексій Вікторович
Тип работы: 
Дис. канд. наук
Год: 
2009
Артикул:
0409U004938
129 грн
Добавить в корзину

Содержимое

ЗМІСТ
вступ
Розділ СТАН ПИТАННЯ, МЕТА І ЗАДАЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ
1.1. Всеколісне керування автомобілів та перспективи його використання
1.2. Стійкість та керованість руху
1.3. Задачі дослідження
Розділ РОЗРОБКА МАТЕМАТИЧНої МОДЕЛІ АВТОМОБІЛЯ ІЗ ВСЕКОЛІСНИМ КЕРУВАННЯМ
2.1. Фізичні припущення, прийняті в математичній моделі, основні геометричні та
кінематичні співвідношення
2.2. Керуючий колісний модуль як функціональна система
2.3. Визначення бічних сил, що діють на колесах автомобіля
2.4. Основні геометричні та кінематичні співвідношення
2.5. Використання методу квазікоординат (неголономних координат) для складання
рівнянь руху автомобіля
2.6. Виведення рівнянь методом січень. Аналітичні вирази для сил взаємодії
ланок
2.7. Висновки
Розділ ДОСЛІДЖЕННЯ КЕРОВАНОСТІ ТА СТІЙКОСТІ РУХУ автомобіля із всеколісним
керуванням
3.1. Диференціальні рівняння збуреного руху автомобіля в окрузі прямолінійного
руху
3.2. Необхідні і достатні умови стійкості прямолінійного руху автомобіля
3.3. Чисельний комп’ютерний аналіз стійкості прямолінійного руху автомобіля
3.3.1. Основні умовні позначення параметрів автомобіля та їх розмірність.
3.3.2. Алгоритм знаходження характерних швидкостей руху автомобіля і побудова
областей стійкості та нестійкості.
3.3.3. Чисельно-аналітичні дослідження прямолінійного руху автомобіля.
3.3.4. Дослідження критичної швидкості автомобіля.
3.4. Чисельно-аналітичне дослідження збурених траєкторій руху автомобіля
3.4.1. Дослідження керованості та стійкості руху автомобіля при розблокованих
передніх та заблокованих задніх керованих колесах.
3.4.2. Дослідження керованості та стійкості руху автомобіля при розблокованих
задніх та заблокованих передніх колесах.
3.4.3. Дослідження керованості та стійкості руху автомобіля при розблокованих
передніх та задніх колесах.
3.5. Вибір та обґрунтування закону управління поворотом задніх керованих коліс
автомобіля із всеколісним керуванням
3.5.1. Основні аналітичні співвідношення у випадку руху точок автомобіля по
колам досить великих радіусів
3.6. Методика вибору та обґрунтування масово-геометричних, конструктивних та
експлуатаційних параметрів автомобіля із всеколісним керуванням
3.6.1. Загальні положення.
3.6.2. Теоретичні засади і практична реалізація методики.
3.6.3. Моделювання впливу коефіцієнтів жорсткості та в’язкого тертя в рульовому
керуванні, масово-геометричних та конструктивних параметрів модулів на
керованість та стійкість руху автомобіля із всеколісним керуванням.
3.6.4. Визначення критичної швидкості (Vкр.) руху автомобіля.
3.6.5. Чисельно-аналітичне дослідження стійкості руху автомобіля.
3.6.6. Визначення та обґрунтування закону управління поворотом задніх керованих
коліс автомобіля із всеколісним керуванням.
3.6.7. Методи побудови характеристик для визначення показників керованості та
стійкості руху.
3.7. Висновки
Розділ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ДОСЛІДЖЕНЯ МАНЕВРЕНОСТІ ТА СТЙКОСТІ РУХУ АВТОМОБІЛЯ
ІЗ ВСЕКОЛІСНИМ КЕРУВАННЯМ
4.1. Розробка мети і задач експерименту
4.2. Об’єкт експериментального дослідження
4.3. Програма і методика експерименту
4.3.1. Визначення траєкторії руху центра мас автомобіля при круговому русі і
повороті автомобіля на °.
4.3.2. Визначення параметрів керованості автомобіля при русі з
“переставкою”.
4.3.3. Вимірювально-реєструючий комплекс.
4.4. Обробка результатів експерименту і їх аналіз.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК