- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Сучасний стан некомерційної реклами в Україні
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U000118 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Українська військова преса як складова інформаційного простору в реалізації ідеї державності (1917-1921 рр.)
- Інформаційні стратегії впливу американської преси на соціально-політичний процес в Україні
- Комунікація як інструмент екологічної політики (на прикладі порівняльного досвіду України і Німеччини)
- Розвиток кооперативного книговидання в Україні в кінці ХІХ - першій третині ХХ ст. (на прикладі Всеукраїнського кооперативного книговидавничого і книготорговельного товариства "Книгоспілка") .
- Економічна проблематика на сторінках преси ФРН (1996-2001 рр.)
- Мистецька періодика Одеси другого десятиріччя ХХ століття: історико-функціональний аспект та інтерпретаційні особливості
- Використання комунікативних методів побудови політичного іміджу в засобах масової інформації
- Політичний дискурс ЗМІ України у світовому інформаційному просторі
- Архітектоніка сучасного українського газетного видання (системна організація та закономірності розподілу елементів)
- Публіцистика Дмитра Павличка: мотиви, жанри, контекст