- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Сучасний стан некомерційної реклами в Україні
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2000
Артикул:
0400U000118 (Д) 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Формування образу політичного лідера засобами телебачення (вітчизняний і світовий досвід)
- Емоційно-оцінний потенціал демінутивів у публіцистиці (на матеріалі української періодики 1995–2004 років)
- Комунікативні фактори функціонування публіцистичних текстів (на матеріалі журналів "Літературно-науковий вісник" і "Питання філософії та психології")
- Служби із зв'язків з громадськістю в органах виконавчої і законодавчої влади та місцевого самоврядування на сучасному етапі розвитку України
- Становлення якісної преси у посткомуністичному світі (на матеріалі українських ЗМІ).
- Регіональне телебачення і радіомовлення у контексті формування національної свідомості молоді
- Економічна проблематика на сторінках преси ФРН (1996-2001 рр.)
- Інформаційне мовлення Національної радіокомпанії України: сутність і структура
- Комунікація як інструмент екологічної політики (на прикладі порівняльного досвіду України і Німеччини)
- Міжнародний відділ новин на телебаченні: організаційний, жанрово-творчий і технологічний потенціал