- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Сучасний стан некомерційної реклами в Україні
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2000
Артикул:
0400U000118 (Д) 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Інформаційні стратегії впливу американської преси на соціально-політичний процес в Україні
- Мовностилістичні засоби творення гендерних образів молоді (за матеріалами друкованих мас-медіа)
- Комунікація як інструмент екологічної політики (на прикладі порівняльного досвіду України і Німеччини)
- Тенденції сучасного вітчизняного книговидання: організаційний, тематичний та рекламно-промоційний аспекти (1991-2003 рр.)
- Засоби публіцистичної виразності та дієвості (на матеріалах памфлетів і нарисів Миколи Хвильового)
- Українські періодичні видання у Німеччині (1919-1945 рр.): формування та функціонування
- Роль центральної преси Ємену в інформаційному забезпеченні громадсько-політичних перетворень суспільства: проблеми та перспективи (1994-2000 рр.)
- Інноваційні процеси в сучасному медіатексті (функціонально-лінгвістичні аспекти)
- Історична публіцистика як складова системи державотворення та самоорганізації громадянського суспільства в Україні
- Газета "Волинь" та однойменне видавництво (1941-1944 рр.): організаційний і проблемно-тематичний аспекти