- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Зв'язки з громадськістю в системі маркетингового управління підприємствами
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
3404U000564 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Організаційно-економічний механізм формування цінової політики підприємства на основі планування витрат (на прикладі підприємств електротехнічної промисловості)
- Управління розподілом в умовах маркетингової орієнтації підприємств
- Формування амортизаційної політики вугледобувних підприємств.
- Формування і використання ресурсного потенціалу аграрних підприємств в умовах трансформації відносин власності (на прикладі сільгосппідприємств Закарпатської області)
- Підвищення ефективності використання та відтворення основних виробничих фондів підприємства (за матеріалами підприємств сільськогосподарського машинобудування України)
- Організаційно-економічний механізм лізингових операцій товарів для підприємств АПК
- Вплив приватизації підприємств залізничного машинобудування на процес змін у трансформаційній економіці України
- Контролінговий механізм у системі управління підприємством
- Управління соціальним розвитком трудового колективу
- Формування системи інтеграційних відносин підприємств бурякоцукрового підкомплексу