- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Інтеграція дизайну і маркетингу в сучасній проектній культурі
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2004
Артикул:
0404U003897 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Дизайн України у світовому контексті художньо-проектної культури ХХ століття (національний та глобалізаційний аспекти).
- Інструментарій та методи інтероперабельності Національної системи електронного цифрового підпису
- Національний чинник як складова дизайну Харківського регіону першої третини ХХ ст.
- Веб-сайт як об'єкт графічного дизайну
- ІМПРЕСИВНА ГРАФОАНАЛІТИЧНА МОДЕЛЬ В ПРОЕКТУВАННІ ОБ'ЄКТІВ ДИЗАЙНУ
- Художньо-образні особливості формоутворення акцидентного шрифту»
- Екологічний фактор формоутворення в дизайні
- Вплив народних традицій на формоутворення предметно-просторового середовища сучасного житла (На прикладі країн Аль-Шама)
- Технологія як пріоритетний чинник дизайну одягу
- Моделювання візуального сприйняття об’єктів дизайну, декоративно-прикладного і образотворчого мистецтва.