- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування гендерних ідентичностей рекламою.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2007
Артикул:
0407U003161 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Репродуктивні практики в контексті молодіжної повсякденності: фактори актуалізації.
- Соціально-економічне знання як чинник адаптації населення до ринкових умов
- Причини та мотиви протестної поведінки працівників промислових підприємств Донецької області.
- Соціокультурний аналіз споживацької поведінки студентської молоді.
- Соціальні механізми попередження та розв'язання соціально-трудових конфліктів
- Формування банками системи моніторингу в процесі управління валютним ризиком
- Норми та девіації сучасного шлюбу
- Соціальна профілактика статевої деморалізації неповнолітніх дівчат в Україні та в Польщі
- Репрезентація цінностей в рекламі в сучасному українському суспільстві
- Громадська думка у системі оцінки діяльності органів внутрішніх справ