- Київ+380960830922
Ви є тут
Введіть ключові слова для пошуку дисертацій:
Формування гендерних ідентичностей рекламою.
Тип роботи:
Дис. канд. наук
Рік:
2007
Артикул:
0407U003161 129 грн
Рекомендовані дисертації
- Соціологічна концептуалізація сучасної міжнародної міґрації як соціокультурного феномену доби ґлобалізації.
- Туристичні практики як соціокультурний феномен: особливості конструювання в сучасному українському суспільстві.
- Облік та аналіз хеджування (на прикладі підприємств переробної промисловості)
- Соціологічні виміри релігійної свідомості
- Соціокультурні аспекти маніпулятивного впливу
- Концептуалізація та емпіричні показники міри соціалізованості молоді.
- Соціальна адаптація особистості в суспільстві перехідного типу: зміна ціннісних пріоритетів
- Сакралізація повсякденності в суспільстві, що трансформується
- Традиції в органах внутрішніх справ України: соціологічний аналіз
- Соціальні параметри ризиків