- Киев+380960830922
Вы здесь
Введите ключевые слова для поиска диссертаций:
Формування гендерних ідентичностей рекламою.
Тип работы:
Дис. канд. наук
Год:
2007
Артикул:
0407U003161 129 грн
Рекомендуемые диссертации
- Модернізація практик управління виробничим персоналом в сучасних організаціях України: соціологічний аналіз
- Соціокультурні чинники прийняття політичних рішень (проблеми, структура, моделі)
- Імідж та корпоративний соціальний капітал установ банківської системи: характер взаємовпливу
- Соціологічна концептуалізація освіти осіб з функціональними обмеженнями здоров'я
- Соціально-рольова специфіка взаємодії педагога і слухачів в закладах післядипломної освіти
- Конструювання ґендерних ідентичностей в дискурсах реклами
- Соціальна профілактика статевої деморалізації неповнолітніх дівчат в Україні та в Польщі
- Детермінація і специфіка девіантної поведінки підлітків в умовах промислового регіону (на прикладі Криворізького регіону).
- Релігійні практики в соціокультурному просторі Південно-Східного регіону України
- Комунікативні механізми формування образу іноземної країни.