Зміст
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСІБ З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ОБМЕЖЕННЯМИ ЗДОРОВ'Я
1.1. Інвалідізація як соціальне явище: категоріальний ряд і проблемне поле.
1.2. Інституціональні аспекти медико-соціальної моделі інвалідності.
1.3. Евристичний потенціал соціологічних підходів до вивчення
осіб з обмеженнями здоров'я.
1.4. Віталістська модель соціальної роботи як ресурс подолання нерівності та стигматизації
Висновки до
розділу І.
РОЗДІЛ ІІ. СОЦІОЛОГІЧНІ ВИМІРИ САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСІБ З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ОБМЕЖЕННЯМИ ЗДОРОВ'Я.
2.1. Соціальна ексклюзія як стан повсякденності людей з особливими потребами
2.2. Функціональне покликання освіти у розвитку самоврядності осіб з вадами здоров'я
2.3. Критерії та бар'єри соціалізації людей з функціональними обмеженнями.
2.4. Особистість з фізичними обмеженнями в системі соціальних зв'язків: мікро-, мезо- та макрорівень
Висновки до
розділу ІІ.
РОЗДІЛ ІІІ. СОЦІАЛЬНЕ САМОПОЧУТТЯ УКРАЇНСЬКОГО СТУДЕНТСТВА З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ОБМЕЖЕННЯМИ ЗДОРОВ'Я: СОЦІОЛОГІЧНИЙ ДИСКУРС.
3.1. Ціннісні координати і очікування осіб з функціональними обмеженнями: соціологічна інтерпретація
3.2. Можливості самореалізації як соціологічна характеристика життєвих стратегій особистості.
3.3. Особливості розвитку соціальної суб'єктності осіб з вадами здоров'я
3.4. Студент з функціональними обмеженнями у вищому навчальному закладі: соціологічний контекст проблеми.
Висновки до
розділу ІІІ
РОЗДІЛ ІV. ОСВІТА ЯК ФАКТОР САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСІБ З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ОБМЕЖЕННЯМИ ЗДОРОВ'Я.
4.1. Освіта як оптимальний механізм адаптації людей з інвалідністю .
4.2. Соціальна інтеграція осіб з особливими потребами засобами освіти
4.3. Проблеми розвитку безбар'єрності вищої освіти для осіб з вадами здоров'я
4.4. Інклюзивна освіта: гуманістичний сенс моделі взаємодії.
Висновки до
розділу ІV.
РОЗДІЛ V. МОДЕЛЬ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ: РЕСУРСНІ МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ ІНТЕГРАЦІЇ ІНВАЛІДІВ У СУСПІЛЬСТВО
5.1. Особистісно-діяльнісні засади розвитку креативності студентів з фізичними обмеженнями.
5.2. Використання комп'ютерних технологій у навчанні людей з особливими потребами.
5.3. Інклюзія: соціальні технології інтегрованої освіти.
Висновки до
розділу V.
ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922