ЗМІСТ
Вступ
I. Сучасний стан психологічного дослідження проблеми творчості та творчого мислення
1.1. Теоретичні засади творчості та творчого мислення.
1.2. Сучасний стан реалізації засобів дослідження творчого мислення.
1.3. Методи розвитку творчого мислення .
1.4. Висновки до першого
розділу.
II. Концепція творчого мислення Едварда де Боно
2.1. Основні теоретичні положення системи Едварда де Боно.
2.2. Проблема творчого мислення в системі Едварда де Боно.
2.3. Методи розвитку латерального мислення.
2.4. Висновки до другого
розділу
III. Методика дослідження творчого мислення учнів п'ятих класів
3.1. Теоретична модель дослідження розвитку творчого мислення учнів п'ятих класів.
3.2. Аналіз результатів дослідження .
3.3. Висновки до третього
розділу
Висновки.
Список
- Київ+380960830922