ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СТУПІНЬ НАУКОВОЇ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
У ЗМІСТІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ГІМНАЗИЧНОЇ ОСВІТИ В ДРУГІЙ
ПОЛОВИНІ ХІХ - НА ПОЧАТКУ ХХ ст
2.1. Витоки включення іноземних мов у зміст гімназичної освіти.
2.2. Теоретичне обґрунтування навчання іноземних мов у гімназичній
освіті в роботах вітчизняних науковців
2.3. Розробка теорії навчання іноземних мов вченими досліджуваного
періоду.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВІТЧИЗНЯНИХ ГІМНАЗІЯХ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ - НА ПОЧАТКУ ХХ ст. .
3.1. Плани і програми з іноземних мов у вітчизняних гімназіях.
3.2. Характеристика методів і форм навчання іноземних мов у вітчизняних гімназіях.
3.3. Стан підготовки вчителів іноземних мов.
3.4. Використання досвіду навчання іноземних мов у гімназичній
освіті другої половини ХІХ - на початку ХХ ст. у сучасних умовах.
Висновки до третього
розділу.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922