Ви є тут

Теорія і практика навчання іноземних мов як складової змісту гімназичної освіти другої половини ХІХ - початку ХХ століття

Автор: 
Долапчі Анастасія Юріївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U000170
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СТУПІНЬ НАУКОВОЇ РОЗРОБКИ ПРОБЛЕМИ.
Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
У ЗМІСТІ ВІТЧИЗНЯНОЇ ГІМНАЗИЧНОЇ ОСВІТИ В ДРУГІЙ
ПОЛОВИНІ ХІХ - НА ПОЧАТКУ ХХ ст
2.1. Витоки включення іноземних мов у зміст гімназичної освіти.
2.2. Теоретичне обґрунтування навчання іноземних мов у гімназичній
освіті в роботах вітчизняних науковців
2.3. Розробка теорії навчання іноземних мов вченими досліджуваного
періоду.
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ВІТЧИЗНЯНИХ ГІМНАЗІЯХ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ ХІХ - НА ПОЧАТКУ ХХ ст. .
3.1. Плани і програми з іноземних мов у вітчизняних гімназіях.
3.2. Характеристика методів і форм навчання іноземних мов у вітчизняних гімназіях.
3.3. Стан підготовки вчителів іноземних мов.
3.4. Використання досвіду навчання іноземних мов у гімназичній
освіті другої половини ХІХ - на початку ХХ ст. у сучасних умовах.
Висновки до третього
розділу.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ
СПИСОК