Ви є тут

Моніторинг розвитку загальноосвітнього навчального закладу на основі комп'ютерних технологій

Автор: 
Сухович Георгій Анатолійович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000190
129 грн
Додати в кошик

Вміст

Зміст
ВСТУП.
Розділ 1. МОНІТОРИНГ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЯК ПРОБЛЕМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ. 1.1. Управління розвитком загальноосвітнього навчального закладу в сучасній педагогічній літературі . 1.2. Практична управлінська діяльність керівника загальноосвітнього навчального закладу з моніторингу його розвитку Висновки до першого
розділу
Розділ 2. СИСТЕМА МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА ОСНОВІ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 2.1. Обґрунтування та розроблення моделей діяльності безпосередніх учасників навчально-виховного процесу. 2.2. Наукові засади та технологія розроблення моделі діяльності загальноосвітнього навчального закладу в табличному редакторі Excel. 2.3. Структура та зміст системи моніторингу розвитку загальноосвітнього навчального закладу на основі комп'ютерних технологій. 2.4. Механізм упровадження системи моніторингу розвитку загальноосвітнього навчального закладу на основі комп'ютерних технологій Висновки до другого
розділу.
Розділ 3. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВПРОВАДЖЕННЯ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ РОЗВИТКУ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ НА ОСНОВІ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 3.1. Організація та методика експериментального дослідження 3.2. Апробування системи моніторингу розвитку загальноосвітнього навчального закладу, аналіз та узагальнення результатів. 3.3. Методичні рекомендації щодо впровадження системи моніторингу розвитку загальноосвітнього навчального закладу на основі комп'ютерних технологій Висновки до третього
розділу. ВИСНОВКИ. СПИСОК