ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИКИ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ 1.1.Толерантність як один із провідних принципів організації полікультурного освітнього простору 1.2.Характеристика педагогічних умов виховання толерантності молодших школярів на уроках музики 1.3.Особливості виховання толерантності молодших школярів на уроках музики в умовах полікультурного простору Висновки з
розділу
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МУЗИКИ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ПРОСТОРУ 2.1.Мета, завдання та зміст педагогічного експерименту 2.2.Поетапна реалізація педагогічних умов виховання толерантності молодших школярів на уроках музики в умовах полікультурного простору 2.3.Динаміка результатів експериментального дослідження Висновки з
розділу ВИСНОВКИ ДОДАТКИ СПИСОК
- Київ+380960830922