ЗМІСТ
ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СИСТЕМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
1.1. Стан дослідженості проблеми
1.2. Структура та організація освітньо-виховної системи .
1.3. Сучасні підходи до організації та управління процесом виховання підростаючого покоління в середніх
навчальних закладах
Висновки з
розділу 1
РОЗДІЛ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ СИСТЕМИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ СЕРЕДНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ.
2.1. Основні напрями виховання учнів у середніх
навчальних закладах
2.2. Роль і функції класного керівника в школах
Великої Британії.
2.3. Співпраця школи, сім'ї й громадськості в процесі виховання
підростаючого покоління.
2.4. Можливості творчого використання британського досвіду в школах України.
Висновки з
розділу 2.
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ.
ДОДАТКИ.
СПИСОК
- Київ+380960830922