ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Виховання саморефлексії у майбутніх педагогів як
психолого-педагогічна проблема
1.1. Категорія рефлексії у філософській та психолого-педагогічній літературі
1.2. Виховний потенціал складових саморефлексії професійної діяльності педагога
1.3. Аналіз засобів виховання саморефлексії майбутніх педагогів у освітньому
процесі вищих педагогічних навчальних закладів
Висновки до першого
розділу
Розділ 2. Експериментальне дослідження педагогічних умов виховання
саморефлексії у студентів вищих педагогічних навчальних закладів
2.1. Вивчення сформованості саморефлексії у майбутніх педагогів
2.2. Методика виховання саморефлексії у студентів вищих педагогічних навчальних
закладів під час вивчення педагогічних дисциплін
2.3. Виховання саморефлексії у процесі практичної підготовки студентів
2.4. Динаміка сформованості саморефлексії у майбутніх педагогів
Висновки до другого
розділу
Висновки
Додатки
Список
- Київ+380960830922