Ви є тут

Формування маркетингово-орієнтованої системи управління в місцевому самоврядуванні

Автор: 
Лащенко Оксана Василівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000241
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОГО ПІДХОДУ ДО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ МУНІЦИПАЛЬНОГО УТВОРЕННЯ1.1. Сучасні тенденції публічного управління в Україні1.2. Передумови використання маркетингової концепції в системі муніципального управління1.3. Зарубіжний досвід використання концепції маркетингу в публічному управлінніВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 2. ОБҐРУНТУВАННЯ КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВО-ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ2.1. Науково-теоретичні підходи щодо сутності та змістовного наповнення маркетингової діяльності2.2. Методологічні основи управління потенціалом розвитку території муніципального утворення2.3. Механізми маркетингової діяльності з реалізації потенціалу розвитку муніципального утворенняВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ТА ІНСТИТУЦІОНАЛІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГОВО-ОРІЄНТОВАНОЇ СИСТЕМИ МУНІЦИПАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ3.1. Формування маркетингово-орієнтованої системи муніципального управління та її інституційне оформлення3.2. Використання технології бенчмаркінгу при визначенні стратегічних пріоритетів розвитку муніципального утворення3.3. Оцінка результативності маркетингової діяльності органів місцевого самоврядування.Висновки до
розділу ВИСНОВКИДОДАТКИСПИСОК