ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАННЯ УЧНІВ - КЛАСІВ ІНШОМОВНОЇ ЛЕКСИКИ
1.1.Еволюція навчання іншомовної лексики в системі шкільної освіти у другій половині ХХ століття
1.2.Цілі навчання іншомовної лексики на сучасному етапі 1.3.Психологічні аспекти процесу засвоєння іншомовної лексикиВисновки до
розділу
РОЗДІЛ 2.МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ УЧНІВ - КЛАСІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ШКІЛ
2.1.Сучасні методи навчання лексики німецької мови 2.1.1.Лексичний аспект аналізу сучасних підручників німецької мови
2.2.Компоненти змісту навчання лексики німецької мови 2.3.Принципи побудови системи вправ з навчання лексики німецької мови
2.3.1.
2.3.2.Дидактичні принципи
Методичні принципи
2.4.Система вправ з навчання лексики німецької мови 2.4.1.
2.4.
2.4.3.Вправи з набуття лексичних знань
Вправи з формування лексичних навичок
Вправи з розвитку мовленнєвих умінь на основі сформованих лексичних навичок
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ 3.ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ЛЕКСИКИ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ УЧНІВ - КЛАСІВ СПЕЦІАЛІЗОВАНИХ ШКІЛ
3.1.Критерії оцінювання засвоєння лексики німецької мови учнями - класів
3.2.Зміст і результати констатувального етапу експериментальної роботи
3.2.1.
3.2.2.Особливості педагогічної діяльності вчителів з навчання лексики німецької мови учнів - класів
Характеристика рівнів засвоєння лексики німецької мови учнями - класів
3.3.Ефективність методики навчання лексики німецької мови учнів - класів спеціалізованих шкіл
3.3.1.
3.3.2.Хід і результати формувального етапу експерименту
Статистична обробка результатів проведених етапів експерименту
3.5.Методичні рекомендаціїВисновки до
розділу ВИСНОВКИСПИСОК
- Київ+380960830922