ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1. МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ
1.1. Стан наукової розробленості проблеми ціннісних орієнтацій у соціально-філософській літературі
1.2. До питання про основні поняття аксіології та їх зміст.
1.3. Структура, функції й особливості процесу формування ціннісних орієнтацій.
РОЗДІЛ 2. ЗАКОНОМІРНИЙ ХАРАКТЕР ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ.
2.1. Взаємозв'язок потреб і інтересів як основна закономірність формування ціннісних орієнтацій учнівської молоді.
2.2. Порівняльний аналіз ієрархії ціннісних орієнтацій учнівської молоді України наприкінці ХХ - початку ХХІ ст
РОЗДІЛ 3. СТАН ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ НА ЕТАПІ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА
3.1. Об'єктивні умови процесу трансформації ціннісних орієнтацій учнівської молоді
3.2. Спрямованість розвитку ціннісних орієнтацій учнівської молоді України (спроба соціально-філософського прогнозу)
3.3. Детермінанти оптимізації розвитку ціннісних орієнтацій учнівської молоді України.
ВИСНОВКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922