Ви є тут

Педагогічні умови інтеграції методів навчання фахових дисциплін майбутніх будівельників у вищих технічних навчальних закладах

Автор: 
Білик Оксана Сергіївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000719
129 грн
Додати в кошик

Вміст

З М І С Т
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІНТЕГРАТИВНОГО ПІДХОДУ ДО МЕТОДІВ НАВЧАННЯ У ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
1.1. Інтеграція методів навчання як педагогічна проблема
1.2.Педагогічні умови інтеграції методів навчання у вищих технічних
навчальних закладах .
ВИСНОВКИ ДО ПЕРШОГО
РОЗДІЛУ
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ ІНТЕГРАЦІЇ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ БУДІВЕЛЬНИКІВ
2.1. Методичні основи інтеграції методів навчання у вищих технічних
навчальних закладах
2.2. Методики інтеграції методів навчання фахових дисциплін у вищих
технічних навчальних закладах
ВИСНОВКИ ДО ДРУГОГО
РОЗДІЛУ .
РОЗДІЛ 3. ВПРОВАДЖЕННЯ ТА ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ІНТЕГРАЦІЇ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН У ПІДГОТОВЦІ БУДІВЕЛЬНИКІВ
3.1. Шляхи реалізації інтеграції методів фахових дисциплін
у підготовці майбутніх будівельників
3.2. Організація та результати дослідно-експериментальної роботи .
ВИСНОВКИ ДО ТРЕТЬОГО
РОЗДІЛУ .
ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ .
СПИСОК