ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Формування прогностичних умінь як теоретична
та практична проблема
1.1. Психолого - педагогічний аналіз формування прогностичних
умінь в учнів
1.2. Сучасний стан сформованості прогностичних умінь в
учнів основної школи
Висновки до
розділу
Розділ 2. Методика формування прогностичних умінь в учнів
у навчальному процесі з хімії
2.1. Методична система формування прогностичних
умінь в учнів
2.2. Етапи формування прогностичних умінь в учнів
2.3. Засоби і методи формування прогностичних умінь в учнів
Висновки до
розділу
Розділ 3. Експериментальна перевірка сформованості
прогностичних умінь в учнів
3.1. Організація, зміст та етапи проведення педагогічного
дослідження
3.2. Результати педагогічного експерименту
Висновки до
розділу
Висновки
Додатки
Список
- Київ+380960830922