Ви є тут

Дидактичні засади профільного навчання учнів приватних загальноосвітніх навчальних закладів

Автор: 
Дмітренко Наталя Євгеніївна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000797
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АНАЛІЗ КОНЦЕПЦІЙ РОЗВИТКУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ1.1. Становлення ідеї профілізації у вітчизняній педагогіці.1.2. Досвід реалізації профільного навчання провідними країнами світу.1.3. Характеристика сучасного стану профільного навчання у загальноосвітній школі України.Висновки до
розділу 1.
РОЗДІЛ 2. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ У ПРИВАТНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ2.1. Соціально-педагогічні особливості функціонування приватної загальноосвітньої школи України.2.2. Обґрунтування варіативного різнорівневого змісту освіти в старшій приватній загальноосвітній школі.2.3. Побудова індивідуальної освітньої траєкторії учня приватної загальноосвітньої школи2.4. Модель профільного навчання в приватній загальноосвітній школі.Висновки до
розділу 2.
РОЗДІЛ 3. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА ДИДАКТИЧНИХ ЗАСАД ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ ПРИВАТНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ3.1. Організація й проведення дослідно-експериментальної роботи.3.2. Аналіз результатів дослідно-експериментальної роботиВисновки до
розділу 3.ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИДОДАТКИ.СПИСОК