Ви є тут

Концепція особи в освітньому вченні С. Русової

Автор: 
Фролова Ольга Євгенівна
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
0409U000824
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ
ДЖЕРЕЛА, СТАН ТА ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ДОСЛІДЖЕННЯ .
1.1. Праці С. Русової як предмет українознавчо-філософського аналізу.
1.2. Стан дослідження поглядів С. Русової на особу в науковій
літературі
1.3. Теоретико-методологічні основи аналізу особи в освітньому вченні С. Русової
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБИ В ОСВІТНЬОМУ ВЧЕННІ С. РУСОВОЇ
2.1. Співвідношення понять "людина", "особа" в освітньому вченні С. Русової
2.2. Особа як об'єкт і суб'єкт самотворення
2.3. Національна культура як визначальний чинник становлення особи
Висновки до
розділу
РОЗДІЛ
ОСОБА ЯК СУБ'ЄКТ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
3.1. Освіта як соціокультурна основа самореалізації особи.
3.2. Ціннісна структура освіти та шляхи її реалізації
3.3. Роль національної школи в формуванні національно свідомої особи
Висновки до
розділу
ВИСНОВКИ.
СПИСОК