ЗМІСТ
Вступ
Розділ 1. Теоретичні засади професійної підготовки вчителя в
системі педагогічної освіти Англії і Шотландії
1. Розвиток й особливості системи педагогічної освіти Англії
і Шотландії
1. Розвиток й особливості системи підвищення кваліфікації
вчителів в Англії і Шотландії
1. Професійна діяльність і професіоналізм вчителя в Англії і
Шотландії як психолого-педагогічна проблема
1.3. Роль Департаменту інновацій, вищої освіти і кваліфікацій
Англії і Виконавчого Департаменту Освіти Шотландії
у формуванні професіоналізму вчителів
1. Структура і моделі підготовки вчителів до професійної
діяльності в Англії і Шотландії
Висновки з першого
розділу
Розділ 2. Використання досвіду професійної підготовки
вчителів в Англії і Шотландії в системі педагогічної освіти України
2. Зміст навчання підготовки вчителів в Англії і Шотландії
2.1. Теорії, стилі і технології навчання, використовувані у
процесі підготовки вчителів в Англії і Шотландії
2.1. Методі навчання, використовувані у процесі підготовки
вчителів в Англії і Шотландії
2. Форми організації навчання і методи контролю
результатів навчання в системі педагогічної освіти Англії
і Шотландії
2. Порівняльний аналіз підготовки вчителів до професійної
діяльності в Англії, Шотландії та Україні
2. Експериментальна перевірка використання досвіду
підготовки вчителя в Англії і Шотландії в практиці підготовки
вчителів в Україні
2.4. Оцінювання студентами діяльності педагога.
2.4. Метод "Студент навчає студента" і інтелектуально
обґрунтований метод навчання
2.4. Конструктивістський і дисциплінарний методи навчання
Висновки з другого
розділу
Висновки
Список
- Київ+380960830922