ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ .
1.1.Формування логічного мислення молодших школярів як предмет педагогічної діяльності майбутнього вчителя початкових класів.
1.1.1.Сутність і характеристика поняття "логічне мислення". 1.1.2.Особливості розвитку логічного мислення молодших школярів
1.2.Сутність і структура педагогічної діяльності учителів початкових класів щодо формування логічного мислення молодших школярів
1.3.Проблема підготовки учителів початкових класів до формування логічного мислення молодших школярів у наукових дослідженнях
1.4. Педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх учителів до формування логічного мислення молодших школярів
Висновки з першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
2.1. Аналіз стану підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування логічного мислення молодших школярів
2.2.Реалізація експериментальної моделі підготовки майбутніх учителів до формування логічного мислення молодших школярів.
2.2.1.Побудова цілісного педагогічного процесу шляхом логічного структурування змісту фахових дисциплін
2.2.2.Організація самостійної роботи студентів, спрямованої на проектування інформаційно-методичного забезпечення щодо формування логічного мислення молодших школярів і рефлексії її результатів
2.2.3.Використання методів активного навчання та ігрового моделювання .
2.3.Порівняльний аналіз сформованості готовності майбутніх учителів до формування логічного мислення молодших школярів
Висновки з другого
розділу ВИСНОВКИ. СПИСОК
- Київ+380960830922