ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
1.1.Професійне становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі як педагогічна проблема.
1.2.Складові професійного становлення молодих учителів в умовах загальноосвітнього навчального закладу
1.3.Педагогічні умови, що сприяють професійному становленню молодих учителів.
1.3.1.Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в колективі загальноосвітнього навчального закладу, спрямованого на співтворчість учителів з різним стажем роботи.
1.3.2.Організація педагогічної школи наставництва в загальноосвітньому навчальному закладі .
1.3.3.Залучення молодих учителів до науково-методичної діяльності загальноосвітнього навчального закладу в межах роботи цільової комплексної школи молодого вчителя.
Висновки з першого
розділу
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА РОБОТА З ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МОЛОДИХ УЧИТЕЛІВ У ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
2.1.Критерії, показники і рівні ефективності професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі.
2.2.Експериментальна модель професійного становлення молодих учителів у загальноосвітньому навчальному закладі
2.3.Реалізація експериментальної моделі процесу професійного становлення молодих учителів шляхом впровадження педагогічних умов.
2.4.Результати формувального експерименту та їх аналіз.Висновки з другого
розділу.ВИСНОВКИ.СПИСОК
- Київ+380960830922