ЗМІСТ
ВСТУП.
РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.
1.1. Формування моральних якостей в учнів як соціально-педагогічна проблема.
1.2. Туристсько-краєзнавча діяльність як засіб формування моральних якостей школярів
1.3. Організація і методика дослідження.Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ 2.ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ - КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ .
2.1. Методика формування моральних якостей учнів - класів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності.
2.2. Реалізація педагогічних умов формування моральних якостей учнів - класів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності
2.3. Перевірка ефективності провадження експериментальної методики виховання моральних якостей учнів - класів у процесі туристсько-краєзнавчої діяльності.
2.4. Порівняльний аналіз результатів експериментальної роботи .
Висновки до другого
розділуЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИДОДАТКИ.СПИСОК
- Київ+380960830922