ЗМІСТВСТУП
РОЗДІЛ 1. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАМІРІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИЦІ РОБОТИ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ . 1.1. Історико-педагогічні аспекти проблеми формування професійних намірів старшокласників у сфері інформаційно-комунікаційних технологій . 1.2. Професійні наміри як предмет вивчення теорії та методики виховання . 1.3. Аналіз стану проблеми у практиці роботи загальноосвітніх навчальних закладів Висновки до першого
розділу .
РОЗДІЛ 2. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ НАМІРІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО ПРОФЕСІЙ СФЕРИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 2.1. Обґрунтування педагогічних умов формування професійних намірів старшокласників до професій сфери інформаційно-комунікаційних технологій.2.2. Методика та організація дослідно-експериментальної роботи 2.3. Аналіз результатів експериментального дослідження процесу формування професійних намірів старшокласників до професій сфери інформаційно-комунікаційних технологій. Висновки до другого
розділу. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ. ДОДАТКИ. СПИСОК
- Київ+380960830922