ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ ЯК НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ОСВІТИ
1.1. Стимулювання професійного самовдосконалення вчителя початкових класів як важлива функція післядипломної освіти
1.2. Характеристика існуючого стану стимулювання професійного самовдосконалення вчителів початкових класів у післядипломній освіті
Висновки до першого
розділу
РОЗДІЛ КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
2.1. Теоретичні основи побудови концепції педагогічного впливу на стимулювання професійного самовдосконалення вчителів початкових класів
2.2. Теоретичне обґрунтування моделі стимулювання професійного самовдосконалення вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
Висновки до другого
розділу
РОЗДІЛ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ СТИМУЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ
3.1. Мета та завдання формувального експерименту
3.2. Аналіз результатів формувального експерименту
Висновки до третього
розділу
ВИСНОВКИ
ДОДАТКИ
СПИСОК
- Київ+380960830922