Ви є тут

Методична система навчання математичної інформатики у педагогічному університеті

Автор: 
Кобильник Тарас Петрович
Тип роботи: 
Дис. канд. наук
Рік: 
2009
Артикул:
3409U001158
129 грн
Додати в кошик

Вміст

ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ І. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ 1.1. Тлумачення поняття "математична інформатика".1.2. Мотивація навчальної діяльності студентів 1.3. Формування творчого мислення у студентів 1.4. Особистісно-орієнтовані технології навчання .1.4.1. Організація проблемного навчання математичної інформатики.1.4.2. Використання методу проектів при навчанні математичної інформатики .1.4.3. Ситуаційне навчання математичної інформатики1.4.4. Модульно-рейтингова система навчання математичної інформатики. 1.5. Компетентнісний підхід у навчанні математичної інформатики .Висновки до першого
розділу.
РОЗДІЛ ІІ. СТВОРЕННЯ ТА УТОЧНЕННЯ КОМПОНЕНТ КОМП'ЮТЕРНО-ОРІЄНТОВАНОЇ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ У ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ 2.1. Фундаментальність інформатичної освіти у педагогічному університеті 2.2. Мета навчання та зміст математичної інформатики в педагогічному університеті. 2.3. Компоненти методичної системи навчання дисципліни "Системи комп'ютерної математики". 2.3.1. Цілі та завдання навчання дисципліни "Системи комп'ютерної математики".
2.3.2. Організаційні форми навчання дисципліни "Систем комп'ютерної математики" 2.3.3. Методика навчання
розділу "Огляд основних пакетів системи Maple". 2.3.4. Методичні аспекти навчання дисципліни "Системи комп'ютерної математики" 2.4. Компоненти методичної системи навчання спецкурсу "Математична інформатика". 2.4.1. Цілі, завдання та організаційні форми проведення занять зі спецкурсу "Математична інформатика" 2.4.2. Методика навчання
розділу "Формалізація невірогідних і нечітких знань". 2.4.3. Методичні аспекти навчання спецкурсу "Математична інформатика". 2.5. Використання міжпредметних зв'язків при навчанні математичної інформатики у педагогічному університеті 2.6. Організація і проведення педагогічного експерименту та аналіз його результатівВисновки до другого
розділу.ВИСНОВКИДОДАТКИ.СПИСОК