ЗМІСТ
Вступ…
Розділ
ТеореТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВи дослідження .
Проблема формування ціннісних орієнтацій учнів у науковій
літературі.
Потенціал шкільного предмета «Основи правознавства» у формуванні ціннісних
орієнтацій старших підлітків.
Методичні умови формування ціннісних орієнтацій дев’ятикласників на уроках
правознавства
Висновки до
розділу
1
Розділ
Експериментальне дослідження методики формування ціннісних орієнтацій
дев’ятикласників у процесі навчання правознавства
Стан проблеми формування ціннісних орієнтацій дев’ятикласників на уроках
правознавства у масовій практиці
навчання…………………………….
Методика формування ціннісних орієнтацій дев’ятикласників у процесі навчання
«Основ правознавства»……………………………………………………………….
Хід і результати експериментального навчання
Висновки до
розділу
Висновки
Додатки.
Список
- Київ+380960830922